In 2021 it will be even more difficult than usual to determine what marketing tactics will be successful, given that the business world has faced unprecedented upheaval.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B0A20D4CBE9B4BD28198B2C4C17193E0&url=https%3a%2f%2fwww.csbj.com%2fpremier%2fopinion%2fcolumns%2fopinion-five-marketing-tools-for-2021%2farticle_dcc8ea1a-627e-11eb-9ec1-5762f5f1b659.html&c=17492944885859004434&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment