امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, January 31, 2021

Regional businesses go digital amidst Covid-19

Speaking during the opening of a training session, EABC boss, Dr Peter Mathuki, urged regional companies to adopt digital business models to improve business resilience and continuity amidst the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=700282B5505345C88C4AD21531EB9892&url=https%3a%2f%2fwww.dailynews.co.tz%2fnews%2f2021-01-316016dae3632ad.aspx&c=5667831685651682202&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment