امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, January 31, 2021

From an award winning chef to CX Leader of the Year 2020 – Interview with James Scutt of the Post Office

Today’s interview is with the winner of the MyCustomer 2020 CX Leader of the Year competition: James Scutt, Head of Customer Experience Strategy and Deployment, Post Office. This interview is slightly ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=700282B5505345C88C4AD21531EB9892&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2ffrom-an-award-winning-chef-to-cx-leader-of-the-year-2020-interview-with-james-scutt-of-the-post-office%2f&c=1550511332114448193&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment