When you post a scorching critique of hyper-personalization, the last thing you expect to get is a reply - from a personalization vendor. As NRF 2021 winds down, the debate on personalization carries ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D30090A7EF334F0098A476C4CF2EA514&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fnrf-2021-zineone-takes-our-hyper-personalization-debate-ai-and-retail&c=11891193436786964231&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment