امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 26, 2021

Clari Adds Five New Approved US Patents to Accelerate Innovation in Revenue Operations

Clari, the Revenue Operations leader, announced today that five new patents were approved by the US Patents and Trademark Office. These new patents are the latest additions to Clari's rich portfolio ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5C2F277DA49443E4AC98C6617B0B6543&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fclari-adds-five-new-approved-us-patents-to-accelerate-innovation-in-revenue-operations-1030004800&c=13002138243532195882&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment