امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 28, 2021

We have to be more stakeholder-based than ever: CRM's Marc Benioff

Salesforce.com's Marc Benioff discusses the concept of stakeholder capitalism and how the company is rebuilding itself to be an at-home organization. He also discusses his company's efforts at vaccine ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DE52C49D4CD847AC9D6C28358AA67E2C&url=https%3a%2f%2fwww.cnbc.com%2fvideo%2f2021%2f01%2f28%2fwe-have-to-be-more-stakeholder-based-than-ever-crms-marc-benioff.html&c=14604953340811669707&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment