امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, January 30, 2021

Harness.io automates its free trial offer with LinkedIn and Zapier

To solve the problem, Harness turned to LinkedIn marketing partner Zapier. One goal was to automate the provision of accounts and eliminate snags stemming from the manual process. Another was to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=58F9481DD7064D92A82AEE2A256DE4C5&url=https%3a%2f%2fbusiness.linkedin.com%2fmarketing-solutions%2fcase-studies%2fharness&c=7228123036716869582&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment