Hackers reportedly gained access to protected systems by installing malware on a computer at a U. S. Cellular retail store.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=58F9481DD7064D92A82AEE2A256DE4C5&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fleemathews%2f2021%2f01%2f30%2fhackers-breach-us-cellular-customer-database-after-scamming-employees%2f&c=9702369359396172513&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment