With the immediate need for contactless communications – and indeed this need will remain in place for years to come – having a robust messaging application to chat with guests is instrumental for ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D30090A7EF334F0098A476C4CF2EA514&url=https%3a%2f%2finsights.ehotelier.com%2finsights%2f2021%2f01%2f28%2ftop-seven-features-for-a-guest-messaging-platform%2f&c=5237083152041739936&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment