امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 28, 2021

Cream (CRM) 24-Hour Trading Volume Hits $1.00

Cream (CURRENCY:CRM) traded up 72.7% against the US dollar during the twenty-four hour period ending at 17:00 PM Eastern on January 28th. Over the last week, Cream has traded 20.5% higher against the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DE52C49D4CD847AC9D6C28358AA67E2C&url=https%3a%2f%2fwww.modernreaders.com%2fnews%2f2021%2f01%2f28%2fcream-crm-24-hour-trading-volume-hits-1-00.html&c=18147903797630600006&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment