امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, January 31, 2021

Gartner's latest digital experience platform report highlights leaders and challenges in software market

Gartner has released its latest digital experience platforms (DXP) report, highlighting rising need for modular and composable software solutions in the face of the pandemic and the explosion of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=700282B5505345C88C4AD21531EB9892&url=https%3a%2f%2fwww.cmo.com.au%2farticle%2f685947%2fgartner-latest-digital-experience-platform-report-highlights-leaders-challenges-software-market%2f&c=16962217616641840294&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment