امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 29, 2021

MetaCX Integration Hub to transform B2B operations

MetaCX Integration Hub, phase 1 of three-part plan, offers integration with over 200 saas tools and data sources to enrich joint success planning and customer collaboration ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9A9ED9E87FFD48088E248A9D7B1F5DF9&url=https%3a%2f%2fwww.kmworld.com%2fArticles%2fNews%2fNews%2fMetaCX-Integration-Hub-to-transform-B2B-operations-144987.aspx&c=9808853471603827264&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment