In the next few years, multiple initiatives launched, including: exclusive intranet, PrimeAgent, agent websites, CRM platform, listing and video automation, On-Demand Mobile Marketing and more.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8D1F06F8824F4D6FA60C941373EBF68B&url=https%3a%2f%2ftucson.com%2fbusiness%2frealty-executives-celebrates-55-years-of-strength-and-stability%2farticle_97fb2119-f909-5b92-a989-7f361131521d.html&c=5143882350602703299&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment