امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 29, 2020

Five9 to Acquire Inference Solutions, the Market Leading Intelligent Virtual Agent Platform

Accelerates the Five9 Artificial Intelligence portfolio by providing ‘digital workers' that drive a new level of self service in the contact center Expands the Five9 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2DC06BE973764B078C18E22ADA91B0D6&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f20%2f10%2fb18130207%2ffive9-to-acquire-inference-solutions-the-market-leading-intelligent-virtual-agent-platform&c=4302766940915667649&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment