Accelerates the Five9 Artificial Intelligence portfolio by providing ‘digital workers' that drive a new level of self service in the contact center Expands the Five9 ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2DC06BE973764B078C18E22ADA91B0D6&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f20%2f10%2fb18130207%2ffive9-to-acquire-inference-solutions-the-market-leading-intelligent-virtual-agent-platform&c=4302766940915667649&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment