امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 30, 2020

BMW Appoints FCB/SIX as CRM Agency of Record in U.S. and Canada

BMW has appointed FCB creative data marketing agency FCB/SIX as its CRM agency of record in the U.S. and Canada. “We are so proud and humbled to have the opportunity to evolve our relationship with ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BF4187BFC3E04553B59A49FAA248E019&url=https%3a%2f%2fwww.adweek.com%2fagencyspy%2fbmw-appoints-fcb-six-as-crm-agency-of-record-in-u-s-and-canada%2f169172%2f&c=4711172719679366850&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment