امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 29, 2020

A Zoom-Side Chat with Salesforce Expert Sharif Shaalan

Salesforce.com (NASDAQ:CRM) is one of the 30 most popular stocks among hedge funds. It also made our list of the top 10 cloud computing stocks to buy. Salesforce was able to nearly double its topline ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D8010F42FECB4283AAA2C052C531B862&url=https%3a%2f%2fsports.yahoo.com%2fzoom-side-chat-salesforce-expert-143312891.html&c=2550271001807792291&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment