امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 30, 2020

How to Use Your CRM to Cultivate And Increase Your Brand’s Value

Principally, the idea behind the CRM is to provide a company with a centralized portal to share a variety of useful content and information (articles, promotions, social media updates, sales updates, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BF4187BFC3E04553B59A49FAA248E019&url=https%3a%2f%2fwww.nimble.com%2fblog%2fcultivating-brand-value-crm%2f&c=6381386869199266896&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment