امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 28, 2020

Scaling Concierge-Level Care

To augment the consumer experience pre-, during and post-purchase or procedure, organizations are also integrating leading technology—AI, app, chat, video, CRM and connected wearables—into their ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=517C891640C24B6BAB518019C68CF662&url=https%3a%2f%2fwww.psfk.com%2freport%2fscaling-concierge-level-care&c=17129216434582291999&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment