امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 27, 2020

Estée Lauder Companies Hong Kong, Hong Kong Reviews

https://ift.tt/2TwFOIc In recognition of Pride Month, Doug Jensen, VP of CRM and Corporate Marketing Analytics, reflects on gains made towards achieving greater equity in the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8D1F06F8824F4D6FA60C941373EBF68B&url=https%3a%2f%2fwww.glassdoor.com%2fReviews%2fEst%c3%a9e-Lauder-Companies-Hong-Kong-Reviews-EI_IE2785.0%2c22_IL.23%2c32_IM993.htm&c=2310960782842974367&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment