Two Louisville-based data technology companies, each challenging the norm in their respective markets, are partnering to continue to push the envelope for the beverage industry. Aperity, Inc., an ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5EA15D1D142A4CFAA4D2C0FCB77C8149&url=https%3a%2f%2fwww.brewbound.com%2fnews%2faperity-and-el-toro-partner-on-data-solutions-for-beverage-supply-chain-participants&c=914018685262381203&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment