Cannabis CRM and loyalty marketing company, Springbig, debuted a direct-to-consumer brand platform for the cannabis industry, enabling brands to reach their customers through MMS and SMS. Elements of ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0531D31C77374BA58C8BA46CFED3D03E&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fmarkets%2fcannabis%2f20%2f10%2f18099778%2fpot-delivery-service-emjay-merges-with-booze-platform-saucey-under-one-vice-umbrella&c=11523697372209738712&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment