All in all, creating FAQs for your live chat tool is a win-win. Since many chat tools allow integration with CRM and automation systems, you can quickly store all these details to leverage them later ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5EA15D1D142A4CFAA4D2C0FCB77C8149&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fcustomer-experience%2f10-best-practices-to-utilize-chat-tools-for-effective-marketing-02356398&c=1013734311844708817&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment