امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 31, 2020

10 Best Practices to Utilize Chat Tools for Effective Marketing

All in all, creating FAQs for your live chat tool is a win-win. Since many chat tools allow integration with CRM and automation systems, you can quickly store all these details to leverage them later ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5EA15D1D142A4CFAA4D2C0FCB77C8149&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fcustomer-experience%2f10-best-practices-to-utilize-chat-tools-for-effective-marketing-02356398&c=1013734311844708817&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment