امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 27, 2020

Avtex Acquires Aria Solutions

Aria has specialized in system integration, agent technology, omni-channel capabilities, CRM, WFM and operational analytics. Utilizing Genesys (News - Alert) customer experience technologies, along ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8D1F06F8824F4D6FA60C941373EBF68B&url=http%3a%2f%2fsip-trunking.tmcnet.com%2fnews%2f2020%2f10%2f27%2f9246047.htm&c=4836986515673592990&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment