امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 28, 2020

The Body Shop Appoints Havas Melbourne As Media Agency

Global beauty brand The Body Shop has appointed its Havas Melbourne as its Media Agency of Record. The company will work with the Havas team as it prepares to implement the next phase of its marketing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=517C891640C24B6BAB518019C68CF662&url=https%3a%2f%2fwww.bandt.com.au%2fthe-body-shop-appoints-havas-melbourne-as-media-agency%2f&c=2912715368968714992&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment