The growth rate indicates “some share shift from Salesforce to Microsoft,” Moorhead said, referring to the Salesforce.com Inc. CRM platform. The category Microsoft calls “More Personal ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8D1F06F8824F4D6FA60C941373EBF68B&url=https%3a%2f%2fsiliconangle.com%2f2020%2f10%2f27%2fcloud-helps-microsoft-beat-earnings-forecast-stock-falls-weaker-guidance%2f&c=10818885930846133339&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment