امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 27, 2020

Cloud helps Microsoft beat earnings forecast but stock falls on weaker guidance

The growth rate indicates “some share shift from Salesforce to Microsoft,” Moorhead said, referring to the Salesforce.com Inc. CRM platform. The category Microsoft calls “More Personal ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8D1F06F8824F4D6FA60C941373EBF68B&url=https%3a%2f%2fsiliconangle.com%2f2020%2f10%2f27%2fcloud-helps-microsoft-beat-earnings-forecast-stock-falls-weaker-guidance%2f&c=10818885930846133339&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment