امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 31, 2020

Analysis: In an epic pivot to the cloud, Microsoft makes Azure the linchpin of its future

Microsoft Corp.’s Azure cloud computing service is the linchpin of the tech giant’s innovation strategy. As we reported last week, we believe that in the next decade, changes in public policy will ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CDC94133A0F343C78C6EDE2E30E81A00&url=https%3a%2f%2fsiliconangle.com%2f2020%2f10%2f31%2fanalysis-epic-pivot-cloud-microsoft-makes-azure-linchpin-future%2f&c=13576015692461608465&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment