امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 29, 2020

Customer relationship management

(CRM) is a method that provides an interconnection between a company and its customers for a substantial growth in the business, especially in terms of interactions between the two. It comprises usage ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2DC06BE973764B078C18E22ADA91B0D6&url=https%3a%2f%2fwww.bartleby.com%2ftopics%2fcustomer-relationship-management%2f5&c=4435638484014391389&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment