امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 30, 2020

Openwork UK Ltd jobs

The Concert Programme is the delivery of a new CRM platform (ConcertHub) built for our adviser network that will be further developed over a two-year period to… ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A3757F002A054840A7D912AE1CF11F4F&url=https%3a%2f%2fwww.indeed.co.uk%2fOpenwork-UK-Ltd-jobs&c=11859100184278232578&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment