امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 29, 2020

A look inside industry icon Hugh Hathcock’s automotive retail journey

He then created a company called ELEAD1ONE, now known as elead, A CRM to help dealerships communicate with prospects and customers. Since then, the company has grown to become the most used CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2DC06BE973764B078C18E22ADA91B0D6&url=https%3a%2f%2fwww.cbtnews.com%2fa-look-inside-industry-icon-hugh-hathcocks-automotive-retail-journey%2f&c=3249637358029729188&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment