امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 26, 2020

Weekend Reading for Financial Planners (June 27-28)

Enjoy the current installment of "weekend reading for financial planners" – this week's edition kicks off with the news the CFP Board has been gearing up for its new Standards of Conduc ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2ABF70FFDA804840B42B82A33A65AFFD&url=https%3a%2f%2fwww.kitces.com%2fblog%2fweekend-reading-for-financial-planners-june-27-28%2f&c=14263096950401475188&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment