امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 25, 2020

Salesforce Is Launching a Mobile Chat and Collaboration Tool, but Don't Call It a Slack Killer

Teams were quickly put to use to help suddenly dispersed employees to continue to work together. Salesforce.com (NYSE:CRM) is now entering the fray -- or rather, upping its game in the digital ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E140215519BF48BF813DA9309B9342C3&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2020%2f06%2f25%2fsalesforce-is-launching-a-mobile-chat-and-collabor.aspx&c=17187647325972168689&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment