If a piece of business technology hiccups for a few minutes, Boufarhat explained, citing CRM as an example, it's not the end of the world. If a Hopin instance has issues, he explained, 1,000 people ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=826D0850EE5E41119606D2CC32C9CEE5&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2flifestyle%2fhopin-raises-40m-series-virtual-130009037.html&c=15211964044155292466&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment