امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 25, 2020

Zoho Announces Bigin: New pipeline-centric CRM solution built and priced specifically to help small businesses

Zoho Corporation, a global company that offers the most comprehensive suite of business software applications in the industry, is today unveiling Bigin, a new pipeline-centric CRM software designed ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5A3C249FED2F44A38384FFE62BCDB510&url=https%3a%2f%2fwww.arnnet.com.au%2fmediareleases%2f125628%2fzoho-announces-bigin-new-pipeline-centric-crm%2f&c=1123649529969915274&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment