امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 30, 2020

What’s The Purpose Of A Pipeline Review?

I sit in dozens of pipeline reviews. They all tend to have the same format, someone displays a pipeline chart–sometimes a standard report in the CRM system, too often, an excel extract. The report ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=888FE518C11E494E9816C138955B9C9D&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fsales-management%2fwhats-the-purpose-of-a-pipeline-review-02315272&c=6581381900362884727&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment