امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 30, 2020

Salesforce shares dip 4% on light revenue, earnings guidance

Salesforce.com Inc. shares were down 3% in after-hours trading Thursday after the enterprise-content platform reported fiscal first-quarter results that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=888FE518C11E494E9816C138955B9C9D&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fstory%2fsalesforce-shares-dip-3-on-light-revenue-earnings-guidance-2020-05-28&c=844117256579522105&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment