امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 29, 2020

The Brazil Tech And Innovation Round-Up: International E-Commerce Growth, Digital Exclusion Hits Black And Poor Brazilians, App Delivery Fee Cap

A selection of noteworthy developments in the Brazilian tech and innovation landscape during the week ending May, 29, 2020 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C0F0C2982C2C4E57907C819A83BC0802&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fangelicamarideoliveira%2f2020%2f05%2f29%2fthe-brazil-tech-and-innovation-round-up-international-e-commerce-growth-digital-exclusion-hits-black-and-poor-brazilians-app-delivery-fee-cap%2f&c=13848880228822694114&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment