امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 26, 2020

Better Buy: Adobe vs. Salesforce

Adobe (NASDAQ:ADBE) and Salesforce are two cloud computing stocks that have outperformed the broader market throughout the COVID-19 crisis. Adobe's stock advanced nearly 20% this ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=83F8CF8E44AC422BAA5467E1BC63F4EC&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2020%2f05%2f26%2fbetter-buy-adobe-vs-salesforce.aspx&c=12703562813921053784&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment