امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 30, 2020

4 Principles for Streamlining the Professional Services Quote-to-Cash Process

As a professional services sales or operations leader, you know that sales success is dependent on more than just the sales team. The quote-to-cash cycle — the series of interrelated processes ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A8CC9027CE649489AE6DF39C40422E5&url=https%3a%2f%2fquip.com%2fblog%2fstreamlining-the-quote-to-cash-process&c=2335113060686917521&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment