امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 29, 2020

3 Marketing and Customer Experience Trends That Are Transforming Manufacturing

Most financial advisors would agree that any return that beats the market (which has seen an average annual return of 10.7% since 1871) is pretty darn good. From 1965-2017, Warren Buffett (through ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C0F0C2982C2C4E57907C819A83BC0802&url=https%3a%2f%2fwww.stamfordadvocate.com%2fbusiness%2farticle%2f3-Marketing-and-Customer-Experience-Trends-That-15300793.php&c=6654069806854388196&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment