امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 29, 2020

Salesforce Stock Still a Buy as Its Software Gains Influence

Salesforce (NYSE:CRM), the company behind market-leading customer relationship management software, has been one of the biggest wheelers and dealers in tech for years now. And for longtime ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C0F0C2982C2C4E57907C819A83BC0802&url=https%3a%2f%2finvestorplace.com%2f2020%2f05%2fcrm-stock-still-a-buy-as-its-software-gains-influence%2f&c=12071794419210392197&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment