امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 29, 2020

The Evolution of Data Governance

This last topic, in particular, Data Governance, is a concept that many businesses have yet to embrace. Yet it’s likely to take on increased importance in the years to come as the landscape of data ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=994F381171C14115BCAECE9F94589BCD&url=https%3a%2f%2fwww.dataversity.net%2fthe-evolution-of-data-governance%2f&c=11154573852282574752&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment