امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 28, 2020

Salesforce Trades Down On Underwhelming Q2 Guidance

Salesforce.com (NYSE: CRM) reported quarterly earnings of 70 cents per share on Thursday, beating the consensus analyst estimate by a penny. This is a 6.06% increase over ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=37BB6CD936E34E9E9CC8B6F47667CF86&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2fearnings%2f20%2f05%2f16132217%2fsalesforce-trades-down-on-underwhelming-q2-guidance&c=10775599374221978863&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment