امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 30, 2020

How Can a Business Phone System Make Your Product/Brand Stand Out?

With most people being at home and physically unable to walk to customer service centers, contacting customer service online has been the only option for millions around the world.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A8CC9027CE649489AE6DF39C40422E5&url=https%3a%2f%2ftheurbantwist.com%2f2020%2f05%2f30%2fhow-can-a-business-phone-system-make-your-product-brand-stand-out%2f&c=7639181165208313441&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment