امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 30, 2020

S&P 500 Revenue Update: First Signs Of Stabilization In Expected Q2 2020 Revenue

The constant focus on S&P 500 earnings often overlooks the importance of S&P 500 revenue. It's no mystery that revisions are negative, but as readers can see, t ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=888FE518C11E494E9816C138955B9C9D&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4351049-s-and-p-500-revenue-update-first-signs-of-stabilization-in-expected-q2-2020-revenue&c=7925000108355833649&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment