امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 27, 2020

6 Reasons to Choose Cloud Based CRM for your Business

Your business is a journey rather than a location or simply a store – this is something that any and every entrepreneur would know and tell you. In order to make the most of this journey, there are a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=88D2A5E2D6324D42BA9FA300D80FE04A&url=https%3a%2f%2fwww.techentice.com%2f6-reasons-to-choose-cloud-based-crm-for-your-business-%25ef%25bb%25bf%2f&c=2987331382203576716&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment