امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 28, 2020

Salesforce.com: Fiscal 1Q Earnings Snapshot

SAN FRANCISCO (AP) _ Salesforce.com Inc. (CRM) on Thursday reported fiscal first-quarter net income of $99 million. On a per-share basis, the San Francisco-based company said it had net income of 11 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2ADC5FFB75594AF0BDE067B82631ACBA&url=https%3a%2f%2fwww.seattlepi.com%2fbusiness%2farticle%2fSalesforce-com-Fiscal-1Q-Earnings-Snapshot-15301405.php&c=12589694071935485002&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment