امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 31, 2020

DXC helps Aussie pesticides authority buzz off into the cloud

DXC Technology has wrapped up the federal government’s Australian Pesticides and Veterinary Medicines Authority’s migration to the cloud as it works to undertake a major digital overhaul amid a move ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=178CBE51142C4E72A40DBCFC8688DB85&url=https%3a%2f%2fwww.arnnet.com.au%2farticle%2f680128%2fdxc-helps-aussie-pesticides-authority-buzz-off-into-cloud%2f&c=1311980616597332526&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment