امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 31, 2020

Salesforce.com: The Canary In The Coal Mine

Salesforce.com's downward guidance can have implications for the entire sector. The guidance itself is worse than it seems. This is a sector priced for perfecti ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=178CBE51142C4E72A40DBCFC8688DB85&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4351078-salesforce-com-canary-in-coal-mine&c=3399053218406897066&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment