امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 30, 2020

Tutorial: Azure Active Directory single sign-on (SSO) integration with Anyone Home CRM

In this tutorial, you'll learn how to integrate Anyone Home CRM with Azure Active Directory (Azure AD). When you integrate Anyone Home CRM with Azure AD, you can: Control in Azure AD who has access to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A8CC9027CE649489AE6DF39C40422E5&url=https%3a%2f%2fdocs.microsoft.com%2fen-us%2fazure%2factive-directory%2fsaas-apps%2fanyone-home-crm-tutorial&c=12114221625226609366&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment