امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 9, 2023

Latest Updates | The MarTech Summit Singapore, 25 & 26

Flagship Summit is Coming Soon! SINGAPORE, April 5, 2023 /PRNewswire/ --The MarTech Summit Singapore is around the corner! On 25 & 26 April, this 2-day flagship summit w ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6433969730084831a020ee8c595f7a79&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-latest-updates-martech-summit-singapore-25-26-april-%2f2023%2f04%2f05%2f9789882.htm&c=1369983738232426621&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment